پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۱:۲۱:۵۴

رونمایی از اولین دستگاه پمپاژ گاز در آبهای فوق عمیق چین

 باشگاه خبری فراساحل: اولین دستگاه پمپاژ گاز در آبهای فوق عمیق دریای جنوبی چین رونمایی شد. به گزارش Rigzone، شرکت چینی CNOOC که با مسئولیت محدود اداره می‌شود، به تازگی اعلام کرد: اولین دستگاه پمپاژ گاز در آبهای فوق عمیق چین را در شمال شرق دریای جنوبی چین رونمایی کرده است. CNOOC که یک شرکت کاوشگر دولتی در زمینه نفت و گاز محسوب می‌شود طی گزارشی که در وب ‌سایت خود منتشر کرد، آورده است: در ماه اکتبر سال گذشته میلادی، عملیات حفاری چاه اکتشافی لینگ شوی 1-1-18 در عمق 1 هزار و 688 متر (5 هزار و 538 پا) آغاز و آزمایش این چاه در ماه دسامبر با موفقیت انجام شد. با توجه به اینکه چاه‌هایی که بیشتر از 1500 متر زیر دریا هستند در دسته فوق عمیق قرار می‌گیرند، چاه اکتشافی مورد بحث نیز فوق عمیق محسوب می‌شود.


گزارش منتشره، درباره جریان گاز چاه لینگ شوی 1-1-18 پیش بینی‌ انجام نداد، امّا؛ اعلام کرد که کشف این چاه توسط وزارت زمین و منابع چین تأیید شده است. چاه لینگ شوی 1-1-18 در کنار دیگر چاه اکتشافی گاز در آبهای فوق عمیق دریای جنوبی چین به نام لینگ شوی 2-17 واقع شده است. رسانه‌های دولتی چین یک‌سال پیش اعلام کردند که ذخایر اثبات شده چاه لینگ شوی 2-17 حدود 100 میلیارد متر مکعب است. در گزارش آمده است که شرکت CNOOC سکوی حفاری آبهای عمیق چین را به نام هایانگ شیو 981 برای حفاری چاه لینگ شوی 1-1-18 به کار گرفته است.
گروه بین‌الملل باشگاه خبری فراساحل



  کد خبر : 1346
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :